dilluns, 20 de febrer del 2012

L'acollida



La setmana passada vaig conèixer el centre on realitzaré el Pràcticum I, es tracta de l’escoleta es Vedranell a la població de Sant Agustí a l’illa d’Eivissa. Es tracta d’un centre de nova construcció, de fet va entrar en funcionament a setembre de 2011. Així que encara queden moltes coses per fer i així ens ho va presentar la seva directora. L’acolliment va ser molt correcte, una de les treballadores ens va mostrar totes les instal·lacions mentre la directora acabava d’organitzar uns assumptes inesperats, per incorporar-se després a la presentació del centre. Encara no havien arribat els infants, per tant vam poder conèixer a totes les treballadores i la directora ens va dedicar el temps suficient per a explicar-nos a grans trets el funcionament del centre i què esperava de la nostra pràctica. També ens va fer coneixement de les normes del centre i ens va assignar els grups.

Ens va resoldre els primers dubtes que ens van sorgir i també ens va donar molts d’ànims pel nostre Pràcticum.

La meva sensació després d’aquesta reunió va ser de satisfacció i emoció per la tasca que ja he començat i també que les persones que allí treballen comprenen perfectament les nostres inseguretats, ja que encara fa poc temps que elles van passar pel mateix.

La sensació que em vaig portar a casa, és la de que he tingut una gran sort amb l’escoleta que he triat i que allí podré desenvolupar unes gran pràctiques que de segur m’aportaran molts de coneixements i seran una base per la meva futura tasca docent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada